Jul mässa

21/11-09
I dag har jag varit på en jul mässa. Jag gick dit i min vanliga helg aut fit (eller hur det stavas?).
Min vanliga helg aut fit:
Röd stickad tomte luva (made of mormor)
Grå eller svart lång armad tröja
Trä toflor
This is my aut fit
På jul mässan var det många äldre kvinnor eller vad man ska kalla de som just på pekade min snygga luva. Mamma tyckte som vanligt att Telenor förföljer henne vart hon än ska på stan så kommer de allt för trevliga unga männen och frågade henne ifal hon hdde Telenor. Pappa springer som vanligt runder och letar efter fålk han känner. Min syrra följer som vanligt efter mamma vart hon än går. Med andra ord allt var som vanligt.


                                                       

Kommentarer
Postat av: Tiiin

Haha vad kuul. Mässor är kuliga.

2009-11-21 @ 22:08:41
URL: http://mioliki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0