Lucia Ridning

12/12-09
I dag så hadde vi Lucia på ridskolan. Då skulle alla grupper ha ett varsit nummmer, alla utom lördagsgruppen (ny börgare). Våran grupp red Kadrilj (tror jag det stavas), det är när man rider två och två efter varandra sen rider man i mönster, så det ser fett coolt ut. Schemat var att först skulle måndags gruppen rida tomte ridning, de ska rida som Kadriljen fast en och en. Sen skulle Mollys rida typ dresyr. Sen var det vi. Sen skulle Gruppen över oss rida Hopp-kardrilj. Sen va det Mollys igen. Sen va det Marie (ägaren av hela stallet) och hon skulle hoppa, jääätttee högt. Sen va det en kvarts paus. Sen va det Lucia tåg jag va typ den enda förutom Agnes som sjöng.

Som grädden på moset så va jag typ den ända killen där så jag fick sjunga "Staffan va en stalledräng" själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0