Blogg...?

Jag är ett sånt blogg freak, som läser andras bloggar hela dagarna, och där skriver de att deras blogg är typ nåton specielt, typ som:
Kändis blogg,
Gay blogg,
Mat blogg,
Häst blogg,
Foto blogg,
Skoil blogg,
Inrednings blogg,
Hjälp blogg,
Tecknar blogg,
Vuxen blogg,
Fjortis blogg,
Tönt blogg,
Wanna be blogg,
Snusk blogg
Och sen fins det normala bloggare som bloggar för skojs skull. Som bloggar för att blogga till exempel: JAG!!!
Jag bloggar inte för att min blogg ska bli känd. Jag bloggar för att jag enb gång i tiden tick ett ryck och kände att: OOOOh jag måste ha en blogggg!!!!!
Så bara för det så har jag fortsatt blogga och blogga och blogga.


                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0